Şiir

2 Ekim 2012 Salı

Son Rüyam

Seneler öncesi bir kuşluk vakti görmüştüm, bu rüyayı…
Aşkın ebedi olduğu, dünyaların çok yakınında, kin ve nefretin olmadığı, güzel bir gündü. Aşkın tohuma benzediği ve devamlı büyüdüğü ve çiçekler açtığı bir dünyada gördüm seni.
Gözlerin ela, saçlarında siyahtı
Bazı geceler beyaz bir gelinlikle, bazı geceler pembe hülyalardaydın. Bazen içimde ki garip ürperti bazen seher yeliydin. Geceleri uzun olan günlerde gördüğüm kısa rüyamdın. Gülen gözlerindi ruhumun ışığı, sevdandı beni ben yapan.
Karda açan bir kardelen kadar değerli, gül kadar güzeldin. Sözlerin bittiği yerdeki son cümle, Karanlığın sonunda görünen mum ışığımdın. Sevdam sahipsiz bir deli tay misaliydi beyhude koşuşturmaları olan.
Dedim ya güzel bir rüyaydın
Hep sen oluyordun birde ben, bazen gülüyordum, bazen de hüzünleniyor fakat hiç ağlamıyordum.
Ve ben seni hep bekliyorum rüyaların gerçek olduğu o ıssız kavşakta…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder